Toimitus- ja maksutavat

Toimitusaika ja -tapa

VIPstore Oy pyrkii toimittamaan tilaukset 1-3 arkipäivässä. Koiratarhojen ja koirankoppien toimitusaika on yleensä 2-5 arkipäivää, sesonkiaikaan toimitusaika saattaa olla hieman pidempi. Arkipäiviin ei lueta viikonloppuja eikä arkipyhiä. Toimitus riippuu myös kuljetusliikkeiden toiminnan sujuvuudesta. Mahdollinen poikkeava toimitusaika on kerrottu tuotesivulla. Emme vastaa viivästyneen toimituksen mahdollisesti aiheuttamista vahingoista.

Tilaukset lähetetään valitusta toimitustavasta tai toimituksen koosta riippuen nouto Postin pakettiautomaatista / nouto omasta Postista -toimitustavoilla tai kotiin toimitettavana pakettina tai Kiitolinjan lavakuljetuksena kotipihalle.

Noutotilaukset toivotaan tehtävän mieluiten edellisenä arkipäivänä tai viimeistään kolme tuntia ennen noutoa. Mainitse noutoajankohta tilauksen lisätietokentässä.


Toimituskulut

Toimituskulu Kiitolinjan rahtina ja Postin pakettina kotiin toimitetuille tilauksille on 9,50 € / tilaus. Huom! Tarhaustuotteilla on poikkeava rahtikulu, joka näkyy myös näiden tuotteiden tiedoissa. Tarhaelementtien toimituskulu on 69 € / toimitus elementtien määrästä riippumatta ja koirankoppien 40 € / koppi.

Nouto Postin pakettiautomaatista ja nouto omasta Postista -paketin toimituskulu on 5,90 €. Huomaathan, että toimituksen on oltava seuraavien mittojen mukainen: Nouto Postin pakettiautomaatista-toimitustavan vähimmäismitat 25 cm x 15 cm x 3,5 cm ja maksimimitat 60 cm x 36 cm x 60 cm, lähetyksen maksimipaino on 33 kg. Nouto omasta Postista -paketin maksimipaino on 33 kg.

Voit myös noutaa tilauksesi myymälästämme Virroilla ilman toimitusmaksua. Huomioithan, että noutotilauksia pidetään varattuna vain kaksi viikkoa tilauspäivästä.

VIPstore Oy varaa oikeuden muuttaa toimitustapaa tarvittaessa.

Emme vastaa verkkokaupassa olevista teknisistä virheistä tai kirjoitusvirheistä.


Maksaminen

Meillä voit maksaa laskulla / osamaksulla sekä kaikilla verkkopankeilla ja luottokorteilla. Maksamiseen liittyviä tili- tai korttitietoja ei tallenneta verkkokauppaan. Maksupalveluista vastaa Avarda.


Maksutavat

Verkkokaupassa voit maksaa verkkomaksulla (OP, Aktia, Danske Bank, Handelsbank, Nordea, Säästöpankki, S-pankki, POP-pankki ja Oma Säästöpankki), luottokorteilla (Visa, Visa Electron, Maestro sekä MasterCard), mobiilimaksutavalla (MobilePay) sekä Avardan lasku-/osamaksupalvelulla (Lasku ja Tili).

 

Verkkomaksu

Verkkomaksu on mahdollista OP:n, Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Säästöpankin, S-pankin, POP-pankin ja Oma Säästöpankin asiakkaille. Maksaminen tapahtuu pankin sivuilla ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.

 

Korttimaksu

Korttimaksu on mahdollista Visa, Visa Electron, Maestro sekä MasterCard -korteilla. Korttimaksun yhteydessä sinut ohjataan Netsin maksupalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme.

 

Mobiilimaksutavat

Mobilepay on korttimaksuun perustuva maksu, jossa maksu viimeistellään Mobilepay-sovelluksessa. Valitsemalla Mobilepayn, sinut ohjataan Netsin maksukorttipalveluun, missä maksun voi suorittaa turvallisesti. Netsin maksukorttipalvelussa annat puhelinnumerosi, avaat Mobilepay-sovelluksen matkapuhelimeltasi, jossa voit hyväksyä ja viimeistellä maksun. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen istunto palautuu automaattisesti verkkokauppaamme. Maksunsaajana näkyy Avarda, joka huolehtii verkkokauppamme maksunvälityksestä.

 

Maksaminen laskulla tai osamaksulla

 

VIPstore - Lasku

Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin laskun saatuasi. Sinun on maksettava vähintään laskulla ilmoitettu vähimmäismäärä eräpäivään mennessä. Myöhästyneestä maksusuorituksesta peritään viiden euron muistutuslasku.

VIPstore - Tili

Voit myös jakaa ostoksesi pienempiin osiin pidemmälle maksuajalle. Saat kuukausittain tilinhoitoilmoituksen, jossa on kerrottu vaadittu vähimmäiserä. Voit milloin tahansa maksaa myös suurempia suorituksia tai koko avoinna olevan saldon kerralla pois ilman lisäkuluja.

Luottoehdot

Lisätietoja Lasku ja tili -maksutavoista 

Valitessasi maksutavaksi Laskun tai Tilin voit tarkastella maksujasi Avardan OmatSivut -palvelusta. Kirjautuminen Avardan OmatSivut -palveluun on kaksivaiheinen. Ensimmäisessä vaiheessa kirjautumiseen vaaditaan yksilöivä tieto, joka tässä tapauksessa on henkilötunnus. Tämän jälkeen varsinainen tunnistautuminen tehdään verkkopankissa. Henkilötunnusta käytetään kirjautumisen yhteydessä vain asiakkuuden yksilöintiin.

 

Kysymyksiä maksamiseen liittyvissä asioissa?

Luotonmyöntäjä Avarda auttaa sinua kaikissa ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa

www.avarda.com/fi


Varastosta loppuneet tuotteet 

Mikäli tilattu tuote on loppunut varastosta, pidätetään oikeus korvata se samantasoisella, vastaavalla tuotteella. 

Mikäli vastaavaa tuotetta ei pystytä toimittamaan, asiasta ilmoitetaan asiakkalle joko sähköpostitse tai puhelimitse. Tilaushetkellä varastosta loppuneita tuotteita ei toimiteta jälkitoimituksina. Tilausta ei voi muuttaa (esim. lisätä tuotteita) sen jälkeen, kun se on tehty ja maksettu VIPstore-verkkokaupassa. Tuotteita toimitetaan jälleenmyyntiin vain rekisteröityneille VIPstore -jälleenmyyjille. 


Hinnat

VIPstore-kuvaston hinnat ja tarjoukset ovat voimassa kunnes uusi VIPstore-kuvasto ilmestyy tai niin kauan kuin tuotteita riittää. Kaikki VIPstore-tuotteiden hinnat sisältävät voimassaolevan alv:n. VIPstore Oy ei vastaa VIPstore-kuvaston tai VIPstore-verkkokaupan painovirheistä, hintamuutoksista tai tuotteiden loppumisesta.


Henkilötietojen käsittely

VIPstore Oy käyttää asiakkaidensa henkilötietoja asiakassuhteiden hallinnoimiseen ja omiin markkinointitarkoituksiin henkilötietolain mukaisesti. Mikäli asiakas ei halua tietojaan käytettävän markkinointitarkoituksiin, asiakas tekee siitä kirjallisen pyynnön VIPstore Oy:lle (VIPstore Oy, Killinkoskentie 23, 34800 VIRRAT). VIPstore Oy ei luovuta asiakkaidensa henkilötietoja edelleen kolmansille osapuolille. 


Ylivoimainen este (Force Majeure)

VIPstore Oy ei vastaa siitä, mikäli tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy VIPstore.fi-verkkokaupan kohtuullisten vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevan sen toimintaa haittaavan tai estävän seikan vuoksi (force majeure). Emme vastaa siitä, jos tilauksesi ei tule perille tietoverkon tai tietoliikenneyhteyksien toimimattomuuden vuoksi.


Tilaaminen jälleenmyyjältä

Näin tilaat VIPstore -jälleenmyyjältäsi:

Klikkaa tästä VIPmap-jälleenmyyjäkarttaan

- Ota yhteyttäVIPstore -jälleenmyyjään puhelimitse tai sähköpostitse ja tee tilaus. Tarvittaessa VIPstore -jälleenmyyjäsi kertoo lisää tuotteista sekä auttaa sinua valitsemaan oikean tuotteen.
- VIPstore -jälleenmyyjällä saattaa olla jo haluamasi tuote/tuotteet varastossa, mutta muutoin VIPstore -jälleenmyyjä tilaa kyseisen tuotteen erikseen sovitusti.
- Kun tilaamasi tuotteet ovat saapuneet VIPstore -jälleenmyyjälle, voit noutaa ne.
- VIPstore -jälleenmyyjän luona maksat ostoksesi useimmiten käteisellä, mutta kysy myös muita maksuvaihtoehtoja.
- Monet VIPstore -jälleenmyyjät tarjoavat myös kotiinkuljetuksen.

Sivu päivitetty 5.9.2022