VIPstore -ostotiedot ja -ehdot
 
TOIMITUSAIKA JA -TAPA

VIPstore Oy pyrkii toimittamaan tilaukset 1-3 arkipäivässä. Koiratarhojen ja koirankoppien toimitusaika on yleensä 2-5 arkipäivää, sesonkiaikaan toimitusaika saattaa olla hieman pidempi. Arkipäiviin ei lueta viikonloppuja eikä arkipyhiä. Toimitus riippuu myös kuljetusliikkeiden toiminnan sujuvuudesta. Mahdollinen poikkeava toimitusaika on kerrottu tuotesivulla. Emme vastaa viivästyneen toimituksen mahdollisesti aiheuttamista vahingoista.

Tilaukset lähetetään valitusta toimitustavasta tai toimituksen koosta riippuen nouto Postin pakettiautomaatista / nouto omasta Postista -toimitustavoilla tai kotiin toimitettavana pakettina tai Kiitolinjan lavakuljetuksena kotipihalle.


TOIMITUSKULUT

Toimituskulu Kiitolinjan rahtina ja Postin pakettina kotiin toimitetuille tilauksille on 9,50 € / tilaus. Huom! Tarhaustuotteilla on poikkeava rahtikulu, joka näkyy myös näiden tuotteiden tiedoissa. Tarhaelementtien toimituskulu on 69 € / toimitus elementtien määrästä riippumatta ja koirankoppien 40 € / koppi.

Nouto Postin pakettiautomaatista ja nouto omasta Postista -paketin toimituskulu on 5,90 €. Huomaathan, että toimituksen on oltava seuraavien mittojen mukainen: Nouto Postin pakettiautomaatista-toimitustavan vähimmäismitat 25 cm x 15 cm x 3,5 cm ja maksimimitat 60 cm x 36 cm x 60 cm, lähetyksen maksimipaino on 33 kg. Nouto omasta Postista -paketin maksimipaino on 33 kg.

Voit myös noutaa tilauksesi myymälästämme Virroilla ilman toimitusmaksua. Huomioithan, että noutotilauksia pidetään varattuna vain kaksi viikkoa tilauspäivästä.

VIPstore Oy varaa oikeuden muuttaa toimitustapaa tarvittaessa.

Emme vastaa verkkokaupassa olevista teknisistä virheistä tai kirjoitusvirheistä.


MAKSUTAVAT

VIPstore.fi -verkkokaupassa voit maksaa verkkopankissa, luottokortilla, laskulla tai osamaksulla. Maksaminen on vaivatonta ja turvallista. 

Maksaminen verkkopankissa: Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. Voit maksaa seuraavien pankkien verkkopankkitunnuksilla OP, Nordea, Danske Bank, Tapiola, S-Pankki, Säästöpankki, Nooa, POP, Aktia, Ålandsbanken, Handelsbanken. 
Maksut Visa, Visa Electron, American Express tai MasterCard-korteilla: Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron, American Express tai MasterCard-korteilla, VIPstore  toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj. Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

 

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collectorin kanssa, joka on Collector Credit AB:n laskupalvelu. Maksutapa mahdollinen enimmillään 1000€ ostoissa. Kun valitsette maksutavaksi Collector Lasku/Osamaksun, niin tulette saamaan tilatut tuotteet kotiinne ennen niiden maksamista. Voitte maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksunne pienempiin eriin.

Lasku erääntyy tilausta seuraavan kuukauden viimeisenä päivänä, minkä johdosta Teillä voi olla jopa 60 päivää korotonta maksuaikaa. Laskuun lisätään 3,80 euron laskutusmaksu.
Kun valitsette laskulla tai osamaksulla maksamisen, voitte tilata ainoastaan vakituiseen osoitteeseenne ja Teidän pitää olla täyttänyt 20 vuotta.

Laskun saadessanne voitte valita 24 kuukauden osamaksun maksamalla vähimmäissumman, joka ilmenee laskustanne. Osamaksun korko on 1,6% kuukaudessa, mikä vastaa 19,20% nimellistä vuosikorkoa. Osamaksulla maksettaessa veloitetaan lisäksi tilinhoitomaksu 3,80 euroa kuukaudessa.

Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6% kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.


VARASTOSTA LOPPUNEET TUOTTEET

Mikäli tilattu VIPstore-tuote on loppunut varastosta, pidätetään oikeus korvata se samantasoisella, vastaavalla tuotteella. 

Mikäli vastaavaa tuotetta ei pystytä toimittamaan, asiasta ilmoitetaan asiakkalle joko sähköpostitse tai puhelimitse. Tilaushetkellä varastosta loppuneita tuotteita ei toimiteta jälkitoimituksina. Tilausta ei voi muuttaa (esim. lisätä tuotteita) sen jälkeen, kun se on tehty ja maksettu VIPstore-verkkokaupassa. Tuotteita toimitetaan jälleenmyyntiin vain rekisteröityneille VIPstore -jälleenmyyjille. 


VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

VIPstore Oy:n tuotteiden ostaminen on täysin turvallista ja riskitöntä. Kuluttaja-asiakas tekee ostokset 14 päivän avokaupalla, jolloin kaikilla ostetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. VIPstore-jälleenmyyjä hoitaa toimittamiensa tuotteiden palautukset ja vaihtamiset sekä kauppahinnan takaisinmaksun. 

VIPstore-verkkokaupan kautta tilatut tuotteet palautetaan asiakaspalautuksena suoraan VIPstore Oy:lle, jolloin VIPstore Oy maksaa palautuksesta/vaihdosta aiheutuneet postikulut. Palautettavan/vaihdettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja myyntikuntoinen ja niiden mukaan on liitettävä täytetty palautuskortti, joka löytyy alta. Poistotuotteilla ei ole vaihto-/palautusoikeutta. 

Ohjeet verkkokaupan kautta ostettujen tuotteiden palauttamiseen: 

  1. Lataa palautuskortti seuraavasta linkistä: palautuskortti.
  2. Palautuskorttiin merkitään, mikä tuote halutaan vaihtaa tai palauttaa. 
  3. Palautuskorttiin merkitään syy, miksi tuote halutaan palauttaa. Vaihdettaessa esim. tuotteen väriä tai kokoa toimituskuluja ei peritä. Mikäli palautettu tuote halutaan vaihtaa kokonaan uuteen, se käsitellään uutena tilauksena, jolloin peritään myös toimituskulut.
  4. Palautettava/vaihdettava tuote pakataan huolellisesti, jotta se ei vahingoitu matkalla. 
  5. Palautuskortti taitetaan kaksinkerroin niin, että asiakaspalautus-osa jää näkyviin. Kortti teipataan pakettiin kiinni niin, että Posti voi lukea siitä palautuksen vastaanottajan tiedot ja huomioi, että kyseessä on asiakaspalautus. 

Kuljetuksen aikana tavaralle tapahtuneista vaurioista vastaa Posti. Mikäli tavara on rikkoutunut kuljetuksen aikana, voi selvitystä tiedustella Postin edustajalta tavaran luovutushetkellä. Mikäli vahinko huomataan vasta paketin avaamisen jälkeen, asiakas ottaa yhteyttä paketin toimittaneeseen Postiin. 

Käsittelemme palautuksesi 14 vuorokauden sisällä palautuspaketin saapumisesta varastollemme. Huomioithan, että palautuksen kuljetuksessa menee joitakin päiviä. Käsittelyajan lisäksi palautettavien rahojen siirtyminen ja näkyminen tililläsi saattaa viedä useamman pankkipäivän, pankistasi riippuen.

TUOTTEIDEN TAKUU

VIPstoren tuotteilla on normaali materiaali- ja valmistusvirhetakuu. Joillakin tuotteilla on määritelty pidempi takuuaika (esim. turkinkuivaajat, trimmauskoneet). Takuuaika kerrotaan tuotteen tiedoissa ja tilauksen mukana olevalle lähetteelle tulostuu takuuaika. 

Jämpti-tarhaustuotteilla (Jämpti-, Jämpti Pro - ja Jämpti Eco -tarhaelementit sekä Jämpti-koirankoppi) on 10 vuoden takuu materiaali- ja valmistusvirheille. Takuun piiriin eivät kuulu kuljetusvauriot (aiheuttaja korvaa), koiran tuotteelle aiheuttamat vauriot, käyttäjän huolimattomuudesta aiheutuneet viat tai kuluvat osat normaalin kulumisen osalta. Toisinaan koiratarhaelementeissä saattaa olla tuotteen kestävyyden kannalta merkityksettömiä säilytyksen, maalauksen tai kuljetuksen aikana syntyneitä pieniä, kosmeettisia pintavaurioita (mm. pienet naarmut tai nirhaumat maalipinnassa). Vaurioiden peittämiseksi maalattujen elementtien mukana toimitetaan paikkamaali. Huomioitavaa on, että virheet ovat harmittomia ja pintapuolisia - maalin alla on luja sähkösinkitys, joka suojaa elementtiä ruostumiselta. Sama koskee kuumasinkittyjä elementtejä, joiden käyttölujuuteen pintapuoliset em. syistä aiheutuneet epätäydellisyydet eivät vaikuta. Jämpti-tarhaustuotteiden takuukortti aukeaa TÄSTÄ


HINNAT

VIPstore-kuvaston hinnat ja tarjoukset ovat voimassa kunnes uusi VIPstore-kuvasto ilmestyy tai niin kauan kuin tuotteita riittää. Kaikki VIPstore-tuotteiden hinnat sisältävät voimassaolevan alv:n. VIPstore Oy ei vastaa VIPstore-kuvaston tai VIPstore-verkkokaupan painovirheistä, hintamuutoksista tai tuotteiden loppumisesta.


HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELY

VIPstore Oy käyttää asiakkaidensa henkilötietoja asiakassuhteiden hallinnoimiseen ja omiin markkinointitarkoituksiin henkilötietolain mukaisesti. Mikäli asiakas ei halua tietojaan käytettävän markkinointitarkoituksiin, asiakas tekee siitä kirjallisen pyynnön VIPstore Oy:lle (VIPstore Oy, Killinkoskentie 23, 34800 VIRRAT). VIPstore Oy ei luovuta asiakkaidensa henkilötietoja edelleen kolmansille osapuolille. 


YLIVOIMAINEN ESTE (FORCE MAJEURE)

VIPstore Oy ei vastaa siitä, mikäli tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy VIPstore.fi-verkkokaupan kohtuullisten vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevan sen toimintaa haittaavan tai estävän seikan vuoksi (force majeure). Emme vastaa siitä, jos tilauksesi ei tule perille tietoverkon tai tietoliikenneyhteyksien toimimattomuuden vuoksi.


  

VOIT TILATA TUOTTEITAMME MYÖS LÄHIMMÄLTÄ VIPstore -jälleenmyyjältäsi 

Näin tilaat VIPstore -jälleenmyyjältäsi:

Klikkaa tästä VIPmap-jälleenmyyjäkarttaan

- Ota yhteyttäVIPstore -jälleenmyyjään puhelimitse tai sähköpostitse ja tee tilaus. Tarvittaessa VIPstore -jälleenmyyjäsi kertoo lisää tuotteista sekä auttaa sinua valitsemaan oikean tuotteen.
- VIPstore -jälleenmyyjällä saattaa olla jo haluamasi tuote/tuotteet varastossa, mutta muutoin VIPstore -jälleenmyyjä tilaa kyseisen tuotteen erikseen sovitusti.
- Kun tilaamasi tuotteet ovat saapuneet VIPstore -jälleenmyyjälle, voit noutaa ne.
- VIPstore -jälleenmyyjän luona maksat ostoksesi useimmiten käteisellä, mutta kysy myös muita maksuvaihtoehtoja.
- Monet VIPstore -jälleenmyyjät tarjoavat myös kotiinkuljetuksen.

-